Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 22 Ogos 2011

kuih raya kelimaku...

salam semua,

nak tayang gambar lagi ni.... walaupun projek tak berapa nak menjadi....

kali ni aku buat biskut dahlia... resepi dia aku tiru yang biskut semperit punya tu....

ni gambar dia masa belum bakar...


nampak cantik je kan....?

sekali aku dah bakar... ni la pulak kejadiannya...


adeh... dia melepek la pulak.... terhangus pulak tu... puas aku godeh2 suhu dia bagi ngam...

tapi yang penting rasa dia best kan.... hehe...

p/s biskut nestum dan oat tu sedap bebenor la... tak leh nak makan sikit2... sempat tunggu raya tah tak ni... Cerita menarik lain