Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 20 Ogos 2011

kuih raya ketigaku....

salam semua,

haa.... hari cuti2 ni aku nak tayang hasil kerja lepas subuh tadi kat korang..... hehehe... jangan jeles aaaa.... tarra kuih ketigaku....



percubaan ni berjaya pun sebab budak2 berdua tu bangun lewat sikit hari ni... diorang bangun je aku dah siap tengah bulat2kan je kuih ni.... hehe takleh la nak mengacau sangat kan....

biskut ni diberi nama BISKUT NESTUM.. aku ambik resepi kat myresepi... tapi aku godeh2 sendiri gak... pasal macam biasa la kan.. tak pakai timbang... sekali lagi main agak2... tak apa tah rasa dia.... nanti dah berbuka aku update ek.. tapi bebudak 2 orang ni suka je... kat myresepi tu takde letak kismis tapi aku adjust letak gak... saje nak abiskan stok kismis yang masih banyak.... tapi tak yah letak lagi ok kot sebab biskut tu jadi pecah2 pulak.... adeh....  apa pun menjadik dah kuih raya yang ketiga ni... pasni ada projek gak lagi tau....hehe... Cerita menarik lain