Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 5 Ogos 2011

menu berbuka dan sahur ramadhan ke 4

salam semua,

sementara shah belum sampai ni aku nak tunjuk menu berbuka dan sahur semalam la....
haaa.. kali ni masak simple2 je jadi sempat ambik gambar.....

sila telan air liur ye... hahaha.....

menu berbuka.... mee hoon sup .... sayur je banyak....





yang kat mangkuk kecik tu sambal hiris kentang belen sahur pagi tu....

bagi close up sikit





ni pulak menu sahur...

i makan ni je yang.....


belen sup berbuka semalam yang dah kurang sayur (sebab abis kena sauk ... hehe...)... dan telur dadar.... jadi la kan....?

p/s hari ni cadang nak masak nasi goreng... nasi belen pagi tadi....korang makan apa lak? Cerita menarik lain