Rabu, 3 Ogos 2011

menu berbuka petang ni

salam semua,

korang dah bersedia nak balik.... atau memang dah balik...? aku memang bersedia nak balik dah ni... nak kejar punch card kul 5 ...hahaha... ketawa jahat tu....

tadi aku cerita pasal terkilan tak dapat makan steamboat semalam kan... jadi hari ni dah plan sesiap... shah gi ambik anak dan lepas tu datang ambik aku lak....

kami nak pegi giant.... nak cari bahan untuk buat steamboat.... pes tomyam pun ada kat rumah... baik buat sendiri kat rumah kan...? makan air tangan bini... nanti laki makin  dengar kata... hehehe... itu aku yang kata... orang lain kata laki makin sayang....

p/s korang berbuka apa hari ni? Cerita menarik lain