Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 13 September 2011

doakan kami sentiasa bersama....

salam semua,

dua tiga malam ni memang rasa tak lena tidur ... makan pun tak bape nak lalu je.... semalam langsung aku tak sentuh nasi... takde selera je rasa... pagi makan mihun goreng dengan donat terus sampai balik rumah tak makan... malam tu makan telur goreng je... hari ni beli donat jugak... shah hantar nasi tadi tapi dah ada orang bagi nasi goreng lebihan orang2 yang berlatih berbaris untuk 16 September ni... rezeki melimpah ruah... alhamdulillah... tapi  apa nak buat selera entah hilang ke mana ntah...

tapi bila memikirkan anak kat dalam perut ni kuatkan juga nak makan sesuap dua....buat alas perut...kesian anak ummi lapar nanti kan....

hati masih tak sedap memikirkan keputusan hari esok.... apakah kami akan dipisahkan oleh jarak dan waktu kerana berlandaskan tanggungjawab? entahlah.... keputusannya hanya akan terjawab esok.... berdebar je hati ni menunggu keputusan....

buat kawan2... aku amat mengharapkan doa dari kalian.... doakan semoga keluarga kami terus bersatu dan aku dan shah terus bersama2 membesarkan anak2 kami abg long dan abg ngah serta adik yang akan menyusul keluar bulan 12 ni....insyallah.... amin... Cerita menarik lain