Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 30 September 2011

Hari Keluarga Kelab Veterinar Pahang Part 2

salam semua,


kali ni aku nak letak gambar je aci tak... malas lak rasa nak bebel2 petang ni.. mood ke mana ntah...

kita sambung gambar masa hari keluarga yang meriah tu ye... ni gambar semua dari kamera olympus pulak.. yg nikon aku sambung part 3 pulak.. tak sempat lagi nak transfer..

 ni gambar kami sekeluarga..hijau.. aku ingat dpt rumah biru ke merah pasal 2 kaler tudung tu je yg aku bawak.. last2 hijau.. ambik ko tudung merah dgn baju hijau... hahaha...

 lepas penat di padang... main air pulak...

 sibuk si kecik ni nak jalan sendiri...

 dan tengok... akhirnya...

 abg long dah di luar kawalan dah tu...

nak jugak selit gambar... hehe...

p/s bukan ni je gambar tp ni je gambar yg selamat selepas ditapis...al maklum yang pegang kamera ni abg long...hehe...
Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: