Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 20 September 2011

jamuan raya lagi...

salam semua,

ni dah masuk 22 Syawal dah.. tapi aura raya ni makin kuat lak aku tengok... jamuan raya silih berganti di mana2...

hari ni pulak kami ada jamuan raya Puspanita Pahang kat Dewan Jubli Perak..... jamuan mula pukul 10 pagi tapi kami yang bersemangat ni nak pergi pukul 9.30 pagi... bersemangat betul kan? walaupun perjalanan tak sampai pun 10 minit dari opis ni haa.....

sebab nak pergi cepat ni bukan apa pun cuma kami naik kereta sendiri jadinya kena la awal kalau tak kang ada yang menapak jauh la dari dewan tu haa.... jenuh ko... abis la lemak yang aku kumpul masa makan nanti kan? hehe... kalau parking dekat2 je boleh jimat2 sikit lemak tu.... simpan untuk masa kecemasan...

alasan baik punya nak keluar awal kan... hahaha.. sebenarnya kalau orang ajak makan free memang No 1... ni pun aku cuma sarapan horlick je buat alas perut... buatnya la diorang hidang ala kadar je kang... huh... keciwa gila aku jawabnya.... nanti kalau aku free dan hp aku tak meragam ni aku ambik gambar ok....

jumpa lagi ye..... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: