Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 5 September 2011

jemputlah ke rumah terbuka kami..

salam semua,

kami akan balik malam ni ke kuantan kalau takde aral melintang... insyallah..
sebenarnya kalau nak ikutkan kami balik malam tadi tapi disebabkan ada masalah teknikal kat kereta perjalanan tu ditangguhkan malam ni pulak... bila kami nak bergerak petang semalam shah periksa kereta motor kipas tak bergerak pulak... tu pun dia tengah bertungkus lumus repair kereta tu... harap2 takde la masalah malam ni..

kalau perancangan menjadi seperti yang telah kami rancangkan kami akan adakan jamuan rumah terbuka merangkap jamuan untuk kami naik rumah baru ni...
dengan ini aku secara rasminya nak menjemput semua keluarga dan kawan2 yang dekat atau jauh untuk datang ke rumah kami pada hari sabtu ni 10/9/2011 dari jam 12 tengahari hingga jam 3 petang...

semoga perjalanan majlis kami dipermudahkan hendaknya...amin... Cerita menarik lain