Isnin, 19 September 2011

office terbuka...

salam semua,

macam best je dengar tajuk kat atas tu kan? hehe... hari2 opis memang dah terbuka....

sempat gak aku buat entry sebelum bergerak gi opis ni... hari ni kat opis kami buat jamuan hari raya....

dan kami buat pot luck untuk memenuhi hidangan di atas meja di samping hidangan utama....

untuk korang aku jamu gambar hidangan yang akan aku bawak ni je la ye.... nak buat camne... jemputan terhad... kalau tak nanti takut makanan tak cukup lak....

meh layan gambar meh.....



tu dia... aku buat mee bandung.... sesiapa yang dijemput tu meh la memeriahkan suasana ye.... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: