Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 22 September 2011

opis terbuka lagi...

salam semua,


mood dah ok....(sebab baby gerak molek je kat dalam ni)... sekali berderet ko entry aku... hehe... layan je la ye...


tadi pagi aku gi opis terbuka kat jiran kami ni... bahagian industri jpv state pahang ni... meriah ko.. siap karaoke bagai.... suka la aku tengok.... aku tepek gambar je la ye... makanan....? huhu... memacam ada... sampai tak yah makan tengahari aku tau.... kenyang... berbaloi2 makan pree kan...hehe....

menu yang ada nasi beriani rusa, rendang ayam, nasi impit, kari itik, kuah dalca, ayam panggang ( ni yang spesel ni, takde kat tempat lain.. diorang bakar sendiri), karipap, laksa pahang kuah merah... ada satu lagi yang spesel ni... roti kari... best oooo... dia cam roti sira dengan kuah kari.. ada pulak tu kentang2 kat dalam dia...
 ok korang layan gambar lak ye....



tengok la ayam bakar tu haa... licin.... hehe... diorang tengah bakar lagi kat belakang tu haa... nasi beriani tu masa aku ambik gambar dah top up kali kedua... marveles...



ni pulak gambar pengarah jpv pahang tengah menyampaikan lagu sekuntum mawar merah sebuah puisi.... hehe... Dato' dah salah bulan la... tu lagu bulan februari... ni dah September... kena nyanyi lagu... tragedi oktober pulak pasal oktober dah dekat... hehe... gurau je Dato'...

ni pulak gambar kekawan yg sama beraya....

hehe... sempat bergosip lagi ko... hehe...

terima kasih la bhgn industri ye taja makanan sedap2 tu....

p/s pssst pasni sapa lak nak buat.... aku keja makan je dah ni.... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: