Isnin, 19 September 2011

sekitar opis terbuka...

salam semua,

ni gambar2 sekitar opis terbuka kami tadi.... korang layan je la ye... aku lupa bawak kamera la... jadi cuma gambar pakai C5 ni je la....










ni gambar kami staff2 yang ada kat sini.... itu pun ada gak yang takde...  diorang belum datang lagi...  aku je yang awal tu... hehe... majlis makan kan... cepat je ko.... kami tuanrumah kena makan dulu... kang nak layan tetamu lak kan....

makanan yang ada hari ni... laksa pahang, nasi minyak gulai kawah, lontong, mee bandung, lemang, ketupat palas, rendang, pulut kuning..... meriah kan?... belum abis lagi tu.... yang tu menu berat2...

pastu ada pulak pencuci mulut macam... rojak buah, kek coklat, kek marble, bahulu, puding raja, agar2 santan, puding karamel dan kuih sarang semut....oppss lupa pulak.. tapai pulut...

alhamdulillah majlis berjalan lancar dan banyak juga kami tapau bawak balik... rezeki....

korang nak? hehe... layan gambar je la ye....

p/s faiz ko leh berbuka kat rumah aku... nak? sempat lagi ni kalau nak bertolak ke kuantan sekarang... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: