Khamis, 29 September 2011

singgah kejap..

salam semua,

sihat korang hari ni... aku macam letih sikit... 2 hari ni terpaksa bercuti berblog... kelmarin ada kerja seharian di makmal... semalam pulak kena wakil boss gi meeting kat Bera.. sekali dengan jamuan hari raya diorang.. alhamdulillah kenyang lagi makan free.. hehe....

petang ni ingat nak jalan2 la dengan anak2... nak ajak diorang pegi pesta konvo UMP... tapi tengok dulu la kalau sempat... kalau tak pun cuma nak pegi ECM je beli barang2...

korang berjalan2 jugak ke? Cerita menarik lain
This entry was posted in

0 Luahan Ikhlas: