Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 12 Oktober 2011

Perginya insan yang kuminati.. Al Fatihah...

salam semua,

diharap semua dalam keadaan sihat hendaknya....

bunyi tajuk tu macam jiwang karat je kan...?

sebenarnya aku pun ikut bersedih atas pemergian seniman veteran kita Ahmad Jais...

aku minat sangat dengan dia ni... dulu masa aku belum kahwin dan masih kerja dengan swasta, aku selalu ulang alik dari kuantan - kluang - kota tinggi.... kota tinggi - kluang - kuantan... sepanjang perjalanan aku ditemani oleh Ahmad Jais ni... aku siap beli 2 kaset lagu2 dia untuk pasang sepanjang jalan... tenang je rasa bila dengar suara dia...

Al- Fatihah untuk arwah... semoga rohnya tenang di sana...amin..

p/s untuk maklumat lanjut tentang arwah boleh tengok SINI Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: