Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 11 November 2011

asam pedas ikan baung lagi... versi lain lak...

salam semua,

tadi kan aku ada cerita pasal asam pedas ni kan? kali ni nak cerita pulak hasil pagi ni....

gigih aku bangun pepagi hari ni nak masak lempeng.... hehe jangan tak caya tau....

lebih kurang 300gm kot tepung aku buat....

buat bekal aku, shah dan anak2...

untuk aku dengan shah aku bekalkan sekali dengan asam pedas ikan baung belen semalam tu....

untuk anak2 pulak cuma lempeng dengan gula pasir untuk cicah2 je....
harap2 semua orang kenyang la ye....

layan gambar ye...

 lempeng homemade tau cuma aku letak dalam polisterene je (malas nak basuh2 bekas..;))

p/s sapa nak join meh la ada lagi ni..... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: