Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 17 November 2011

bila adik dah jadi abang...

salam semua,

pagi ni sihat ke semua? aku macam nak kena demam je ni... perasan la kan... cuma rasa tak sedap tekak je ni... kering je... nak telan benda pun macam payah je... nak kena batuk kot... anak2 baru je baik batuk... jangan kena masa dah bersalin dah la... perit je rasa macam masa abg long dulu... nak makan ubat batuk anak menyusu pulak....

haaa.. baru je aku sebut dah batuk dah pun.... alhamdulillah moga terhapus dosa2 kecil dengan penyakit ni...

hari ni aku nak tepek gambar abg ngah masa kat rumah baru2 ni...


buku pun terbalik.... apada...


macam2 gaya dia mengaler... yang penting tengok tangan dia tu... aku rasa abg ngah ni kidal la... dia lebih suka guna tangan kiri kalau buat apa2... puas ajar tangan kanan.. makan pun kalau tak tukar dia guna tangan kiri... adeh... 

ni pulak gambar dia tidur dalam kereta
taknak kena pegang tau... aku tarik atas riba pun dia tak nak...

p/s macam ni agaknya bila adik dah jadi abg kan? pandai je bawak diri...
Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: