Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 9 November 2011

Gambar pra abg long...

salam semua,

aku nak letak kat sini gambar pra abg long... biar jadi kenang-kenangan kemudian hari nanti....

aku snap gambar ni dengan henset... malas nak keluarkan dari plastik dia... nasib la kalau ada yang berpinar mana ye....
 

 anak aku macam yang paling kecik je dalam ramai2 tu...

aku saje je perli2 dia nampak gigi kuning...hehe suruh dia rajin gosok gigi sikit..

bila aku suruh sebut semua nama kawan2 dia.. dengan lancar dia sebut satu2... tapi bila aku tunjuk je gambar budak2 perempuan tu... tau apa dia jawab....?

"saya tak kawan dengan budak perempuan la"....huhu... camne tu ye?

p/s aku tunjuk gambar ni dengan abg ngah... dia boleh tunjuk dengan tepat muka abg dia... wah..kagum aku... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: