Isnin, 14 November 2011

Good Luck!

salam semua,

aku ni terlebih letih lepas balik dari kenduri tahlil untuk arwah tadi... shah dan anak2 dah selamat tidur... aku je yang terlebih penat sampai tak leh nak tidur... bukan penat menolong tapi penat mengelek abg ngah ke hulu ke hilir... ntah apa tak kena dengan angin dia hari ni... asyik nak berdukung je...

aku sebenarnya nak ucapkan selamat berjaya kat adik bongsu kami yang akan mengambil peperiksaan SPM esok ni.... dia start esok sampai 30 Nov ni... huhu pastu leh jadi baby sitter kan dik?

tenangkan hati dan doa semoga dipermudahkan....

juga untuk calon SPM yang lain ok... Cerita menarik lain
This entry was posted in

0 Luahan Ikhlas: