Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 23 November 2011

Jalan-jalan kat Esplenade Tanjung Api..

salam semua,

kali ni aku nak tunjuk gambar kami jalan-jalan kat tanjung api minggu lepas... kami dah 2 kali jalan sini... pertama kali dulu masa malam... tak ambik gambar masa tu.. anak2 pun macam tak puas hati sebab tak nampak ikan... termasuk la ummi dia sekali sebenarnya...hehe.. menumpang nama anak...

kali ni kami pergi petang lepas balik kerja.. menyinggah kejap...

tapi sampai2 je abg ngah dah tertidur... terpaksa la aku menunggu dalam kereta... shah gi bawak abg long jalan-jalan... suka abg long dapat tengok ikan...

ok kita layan gambar yang aku snap dari dalam kereta ni je la ek...

kat bot sini la orang kata banyak bebudak remaja lepak buat maksiat lewat2 pagi... kami tak pernah nampak pun...huhu.. elak la pergi waktu tu... tak bagus untuk anak2 wei...

 shah bawak abg long turun kat jeti... 

 dekat dengan masjid... bagus!

 ramai orang bawak anak jalan2.. dan orang memancing...

 abg ngah yang tertidur atas riba aku...

 bersungguh2 dia bercerita pasal tengok ikan...

lepas jalan2... ngadu lapar lak... kena makan dulu... nasib ada orang jual sosej kat tepi2 tu...

p/s tempat ni bagus untuk riadah dengan anak2 cuma keselamatan tu agak membimbangkan je... sebab apa aku cakap camtu... dia punya tiang kat tepi2 benteng tu macam terlalu simple.. budak2 yang nakal boleh cross terus jatuh ke sungai.. mungkin kalau dia buat benteng macam esplenade kat sungai kuantan tu ok sikit kot... pendapat aku la sebelum apa2 kemalangan terjadi...
Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: