Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 12 November 2011

majlis penyampaian sijil abg long...

salam semua,

jangan pelik lak hari ni aku bersiaran pagi2... anak2 layan tidur lagi... jap lagi nak kejutkan diorang mandikan semua....

abg long ada majlis hari ni kat sekolah.... dia kena buat persembahan sikit... harap2nya berjalan lancar la pasal bila aku tanya dia macam tak berapa menyakinkan sangat la...

ni perbualan aku dengan dia:

aku: abg long kena pegi sekolah pukul berapa?
abg long : pukul 7 ummi...
aku: pakai baju apa?
abg long: cikgu kata pakai baju cantik, kasut dengan stokin..
(baju cantik tu baju yg aku tempah baru ni kat dia la)
aku: kena nyanyi ke esok?
abg long: kena..
aku: lagu apa?
abg long: entah la ummi...saya tak ingat...

laaa... boleh gitu?.... takpe la dia pun baru je 4 tahun lebih... masih boleh dimaafkan kan? ke camne?

eh air dah mendidih la... aku nak gerakkan anak2 dulu la... apa2 insyallah aku update kendian ye.... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: