Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 1 November 2011

melayang je rasa....

salam semua,

aku harini cam mamai2 sikit kan? tadi aku gi kedai jahit   kejap.. cadangnya nak ambik baju abg long... sekali boleh pulak nyonya tu gi beli panadol... ada lak kawan dia tolong jaga kedai.. siap ajak aku borak2 lak.. aku dah macam takde mood dah... dengan radio lagu cina dia terpekik2... aduh sakit wooo telinga orang tak cukup tidur ni... tambah pulak bau2 kat kedai dia tu... lagi la aku dah rasa cam nak pitam dah...

pastu masa kawan dia ajak aku borak tu aku dah layan tak layan je dah.. rasa otak aku dah berdenggung dah masa tu....

aku tunggu dekat 5 minit tokey tu tak sampai2 lagi... last2 kawan dia kata nak gi panggil dia... tak lama lepas tu dia datang balik... aku cakap nak ambik baju anak... bila aku tunjuk je kertas yang dia bagi kat aku... boleh dia jawab...

"baju ni tak siap lagi la... u kata nak ambik lepas raya?"

terus aku jawab, "eh untie, saya cakap nak ambik sebelum raya la"

dia pun kata, " ye ke, saya salah dengar la... tapi memang belum siap tau.. datang balik hari khamis la"

aku dengan hati yang agak berbuku dan malas nak layan terus berjalan keluar kedai sambil kata... " ok la untie, kami datang hari khamis..."

apa daaa.. aku dah hantar 2 minggu lepas tau... boleh lak dia jawab camtu... aiseh...

melayang2 je rasa aku sekarang ni.... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: