Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 1 November 2011

rasa macam seram lak....

salam semua,

pagi ni rasa macam mumia sikit la.... sebabnya malam tadi tak cukup tidur... melayan abg ngah yang tetiba kena demam panas pulak... kesian dia merengek sepanjang malam.... kat lidah pulak ada ulcer...bila nak bagi botol susu dia geleng2 kepala... kesian dia mesti sakit...

aku tetiba je tertengok tarikh adik nak keluar kat bawah tu... dah 34 minggu dah sekarang ni... dah kena ready bila2 masa je sebenarnya... tapi barang satu pun aku tak ready lagi... macam takut pun ada... mesti korang kata dah nak beranak 3 pun masih takut kan? serius aku takut setiap kali nak beranak... sebabnya sakit dia tak sama setiap satu tu... pengalaman tetap lain2...

lagi 42 hari... sekejap je tu... kalau ikut abg ngah dia yang keluar awal 10 hari tu tentu tak sampai 42 hari pun... lagi la aku rasa tak senang duduk....


harapnya kali ni dipermudahkan hendaknya... amin... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: