Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 19 Disember 2011

14.12.11


Doa untuk adik Nur
14.12.11 jam 8.20mlm
Salam semua,
aku sekarang berada di hospital kluang, adik nur kena tahan wad hari ni. Sebabnya jaundice. Bacaan adik tinggi jugak. 17.5.. Dan tadi doktor kata dah naik 20.6..sekarang ni adik Nur tengah jalani terapi cahaya..atau phototherapy.. Betul ada cahaya kan adik Nur ni? ;)
aku baru je lepas dapat sehari berurut, sah2 sama je cam abg ngah dulu kan? Baru sehari ummi dia berurut, dia demam..sejarah berulang untuk adik Nur pulak..harap2 tak lama la ambik masa untuk adik Nur sembuh..amin..

p/s kami dah ada nama untuk adik Nur cuma tunggu masa nak daftar je..harap2 nama ni bagi banyak penawar dan kebaikan untuk adik Nur...amin.. Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: