Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 6 Disember 2011

western food @ home.....

salam semua,

sempat lagi nak update pasal makanan kan?

hahaha.... dah naluri suka makan nak buat camne kan?.....korang layan je la....

minggu lepas lepas dengar roomate kat opis ni cerita pasal buat steak sendiri kat rumah... mula la berangan nak buat.... hujung minggu baru ni kami cari daging kat carrefour... bila balik aku siap perap dan letak dalam peti...

petang semalam balik kerja terus bersemangat nak masak...

siap aku masakkan sosej dan kentang goreng untuk anak sekali...

ada pulak satu benda yang lupa... aku nak letak tomato sekali... tapi disebabkan abg ngah dah senyum2 sambil jalan jengket2 nak curi kentang goreng aku tu terus lupa nak letak tomato....

layan gambar je la ye....




ada 3 keping semuanya... tapi anak2 tak makan daging tu jadinya aku panaskan dan tapau gi opis hari ni...

p/s best gak sekali sekala masak sendiri camni kat rumah... jimat belanja... ;) Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: