Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 3 Mac 2012

apa aku patut buat ek?

salam semua,

ada kesempatan sekejap ni.... aku nak tanya korang la... abg ngah tu ari kan kena demam kan... sekarang ni demam dia dah ok tapi ulcer la pulak serata mulut dia... kat lidah dan bibir dah kering... cuma yang aku pelik masa letak ubat kan gusi dia berdarah la celah2 gigi dia tu... aku dah bawak jumpa doktor dan doktor dah bagi antibiotik dan ubat tahan sakit...

aku agak keadaan dia macam makin ok tapi darah tu la buat aku risau...sebab tu jugak ia tak leh nak makan minum... botol susu langsung taknak... minum cuma pakai cawan... tadi je baru leh makan roti sikit...

ingat hari aku ingat nak bawak jumpa doktor lagi la.... korang rasa patut ke tidak ye? Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: