Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 30 Mac 2012

Gempa bumi di Malaysia?

salam semua,

korang perasan tak pasal berita gempar ni?

aku baca pasal tagline berita ni kat tv1 malam tadi... kat tagline tu tulis gempa bumi lemah berukuran 3.2 skala Richter dirasai di Mersing, Johor pada jam 9.43 malam tadi...

Ya Allah.... tak tau nak kata apa dah.... line selamat pun dah tak selamat dah sekarang ni...

cerita penuh kat SINI

p/s aku belum sempat call mak aku lagi kat kluang ni.... mak rasa tak ye? Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: