Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 14 Mac 2012

gi klinik..

salam semua,

pagi tadi kami anak beranak gi ke klinik untuk hantar adik Nur cucuk untuk 3 bulan....

abg long dah siap mandi kat rumah, dia sendiri yang mintak nak mandi kat rumah.... aku tau nape sebab kat taska dia kena mandi air sejuk... hehe... kat rumah special sikit leh mandi air panas...

abg ngah cuma sempat basuh muka je... angkat dalam kereta pun masih tidur lagi...

adik Nur cam biasa aku dah mandikan awal-awal lagi...

sampai kat klinik, tak ramai orang pun... dah siap ambik nombor tak sampai 10 minit diorang dah panggil... timbang dan ukur semua.... berat dia naik sikit je... alhamdulillah... naik ke 4.2kg dah... berat kat pipi je kot.... tinggi dari 53 dah ke 56cm... makin tinggi adik ni... cuma lilit kepala masih sama dengan bulan lepas...

siap semua tu gi cucuk pulak... menjerit budak kecik tu... alahai kesian lak tengok... lepas tu aku bagi upah senyap sekejap... hantar ke taska menangis semula... kan best kalau kita boleh terus balik rumah kan dik....leh bergayut dengan ummi lama-lama....

abg long dan abg ngah pun aku sempat gak timbang tadi... abg long masih 14kg... abg ngah dah naik 11kg dari sejak dia demam hari tu...kita kena pegi balik bulan depan ye anak-anak...

p/s semoga anak2 ummi sentiasa membesar dengan sihat....amin... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: