Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 1 Mac 2012

Hello...korang rindu aku tak?

salam semua,

apa kabar korang semua? aku? alhamdulillah sihat bersama anak2... cuma abg ngah je yang tak bape sihat... demam dari hari sabtu lepas sekarang ni demam dah kebah cuma pecah2 ulcer kat mulut dia je... merengek je dia...tadi gi timbang pun kurang 200 gram dah dari minggu lepas...

jangan la terkejut tengok tajuk aku ni... saje je letak tajuk camtu... al maklum la lama tak jengah sini... sibuk dengan anak2... sebelum ni aku kat umah mak aku line tak bape ok... pastu dah balik sini lak sibuk nak uruskan anak2 sorang2... wah leh jadi superwomen dah aku ni... hujung tahun ni leh kurus kot... hehe...

korang rindu aku tak? kalau tak pun kata ye je la ye... sian aku tau...

nanti pengalaman selama bersalin, berpantang aku cite slow2 la ye... banyak tu nak cite kat korang...
semoga korang setia nak baca la ye... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: