Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 20 Mac 2012

Roti oooo... roti....

salam semua,

ni nak tayang sikit hasil aku buat roti baru-baru ni....

pertama kali aku buat hasil dia camni...


 huhu... siap ada model lagi u...

pastu bila dah pandai godeh-godeh resepi sikit hasil dia jadi camni.....



lumayan kan? hehe.... jadi la buat isi perut suami dan anak-anak.....

resepi dia senang je.... korang cari resepi donat kat my resepi.... aku ubahsuai je... cuma dia guna gula halus aku guna gula kasar jadi lebih manis sikit.... pastu dia pakai susu segar aku tukar susu tepung... itu je yang ada kat umah aku...

p/s kalau korang nak buat comel2 pun boleh aku je malasssss..... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: