Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 12 Mac 2012

semangat baru... ye ke?

salam semua,

aku bersiaran dari opis hari ni.... semangat baru gi opis hari ni....tapi ye ke?

tadi aku hantar anak2... abg long ok je... abg ngah.... hmmmm dia la yang berat sikit ni... dah memang aku jangka dah pun ada drama... lama kan dah duduk rumah dah 3 bulan... best agaknya berkepit dengan ummi je... tadi memula dah nangis... pastu berhenti... pastu nangis balik... ala... sayu pulak hati aku tengok... aku bagi makanan pun taknak dah.. merajuk pulak dia... dah la susu botol dia tak minum lagi dah camne lak agaknya nak tidur kang...risau pulak aku pikirkan..

adik nur, alhamdulillah ok je tadi... siap bagi senyuman manis sebelum aku gi... yang penting ummi dah bekal susu banyak-banyak untuk adik ok...

semoga anak-anak ummi semua ok ye nak.... alamak syahdu lak rasanya.... Cerita menarik lain
This entry was posted in

0 Luahan Ikhlas: