Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 23 April 2012

adik demam pulak...dan Tahniah Makmal Veterinar Kawasan Kuantan!

salam semua,

selamat pagi...korang semua sihat pagi  ni? aku tak berapa sihat...malam tadi direct tak tidur pasal adik husna meragam... kali pertama dia demam dan tersangat2 manja.... tak letak langsung... ujian betul...

jadi pagi  ni ummi pegi keja dengan mata merah menyala... minggu lepas dan minggu ni insyallah akan jadi minggu paling sibuk...

maaf la kalau ada antara kamu yang mengharapkan yang terbaik dariku kerana aku hanya insan biasa ok.... ada masalah sekeliling yang juga perlu aku uruskan...

hari ni akan ada meeting untuk ISO pulak... lusa nak kena uruskan meeting kelab pulak.... bertimpa2 ujian dan kerja yang datang... tambah pulak ujian kesihatan... aku batuk tak berhenti sejak isnin lepas...

apa pun nak ambik kesempatan ucapkan tahniah kat semua yang terlibat sepanjang proses untuk persijilan ISO 17025....terima kasih tak terhingga dan tahniah banyak2 kat korang semua! Buat pengetahuan semua kami dah selamat dan dah pun sampai ke tahap.... Proceed to certification.... Alhamdulillah... rasa kurang sikit beban yang tergalas...cuma beban nak maintain je nanti....

p/s makin risau bila teringat2 suara adik husna merengek... maafkan ummi ye nak... kerja ummi pun perlukan ummi jugak... Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

ariana berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mmg sian bila ank demam..tp tuntutan kerja terpaksa tinggalkan jg mereka kan..moga adik husna cpt sembuh..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

amin...berkat doa untie ariana...semoga adik cepat sembuh..

Wan roszaliatul berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Semoga ummi trus kuat semangat ye dan moga adik husna cpat sihat.take care ye ita.....

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tq wan...amin..insyallah...