Isnin, 30 April 2012

Kopek dan Tetek... ada beza ke?

salam semua?

terlebih dahulu dinyatakan ini bukan entry 18SX ok.....

perbualan antara ummi dan abg long...

di suatu ketika di petang ahad yang damai....kejadian berlaku pada 29 April 2012...



abg long : ummi... cepat la adik nangis ni....

ummi : abg long tolong tengokkan adik kejap la... ummi tengah angkat kain ni...

abg long : tak boleh la... dia nangis nak tetek ummi ni....

ummi : ala abg long tolong pujuk dia kejap la...

abg long : tak boleh... dia nak tetek ummi je...saya takde tetek... saya cuma ada kopek je....

ummi : haaaa??? sambil tergelak sorang2.... sah memang budak2 ni serba tak faham kan?


p/s ke masih ada org dewasa yg x faham? kat pahang ni kopek adalah bersamaan dengan tetek atau payudara ok.... ada faham??? Cerita menarik lain

6 Luahan Ikhlas:

anitadiana berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sama aje..kak ita ingat kelantan pangil kopek..pahang pun sama juga..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pantai timur panggil camtu kot kak... ita cuma dengar kat pahang je.. masa kat kelantan dulu belum ada anak lg..

Alin Marlini berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kekekeeke..terkejut gak dgr abg ada kopek..kopek ni selalu puting susu tu

mama pipie berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha lawak la abang long ni

Hani Fadhlina Abdul Rahman berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Nenen pun boleh...

Rozita Abdul Rahman berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Nenen orang mana pulak yg sebut?