Selasa, 17 April 2012

Selamat hari lahir sayang...

salam semua,

tak sempat lagi nak tulis entry yang panjang2... banyak cerita yang aku nak tulis tapi masa masih tak mengizinkan...ini ngantuk pulak mata penangan ubat batuk yang aku makan pagi tadi...

tapi hari ni aku sempatkan jugak nak mencoretkan sesuatu di sini untuk abg long tersayang....



untuk abg long... ummi nak ucapkan... SELAMAT HARI LAHIR nak....

jam 9.07 malam ni genap umur abg long 5 tahun.... alhamdulillah anak ummi dah membesar dengan sihat dan cerdik... semoga terus sihat, cerdik dan jadi anak yang soleh ye nak.... ummi sentiasa doakan semua kebaikan untuk anak ummi...

kek? celebration? nanti ye nak... tunggu ummi tak berapa sibuk dan punya duit banyak... hehe...

mcm terdengar2 pulak pagi tadi abg long cerita dia cakap: "cikgu kata abg long jahat ummi... abg long tak jahat kan...? " ....aku jawab : " tak nak ...anak ummi sangat baik...." aduh rasa nak menitis air mata ummi masa sebut ayat ni nak..... nape la cikgu ni suka cakap ayat2 negatif kat budak2 baya ni.... alahai....


p/s ngantuk2 pun masih boleh habiskan 2 bungkus nasi lemak... huhu... terbayang semalam abg long berdiri lama tengok kek ada org main bola atasnya kat Giant... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: