Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 16 Mei 2012

Selamat Hari Guru 16 Mei 2012 untuk semua!

salam semua,

aku tak tau cikgu-cikgu sekolah rendah dan cikgu-cikgu sekolah menengah aku ada baca blog aku ni ke tak.... tapi aku tak kira.... aku nak ucap jugak!

aku nak ucapkan selamat hari guru untuk semua cikgu-cikgu yang pernah mengajar aku dulu.... termasuk cikgu sekolah tadika.... sekolah rendah.... sekolah menengah.... mengajar masa matrik.... dan tak lupa yang mengajar masa aku kat universiti dulu.... jasa semua cikgu ni aku kenang selagi nyawa dikandung badan.... walaupun otak aku agak terjejas nak mengingatkan nama2 semua yang tersebut di atas nuuuu..... percayalah jasa kalian tetap di hatiku....

tak lupa jugak untuk guru-guru (ceh ayat sekarang kan) yang berada di seluruh dunia..... eh ke malaysia je yang sambut hari guru ni...?

apa pun yang berlaku menganggu gugat perjuangan kalian... teruskanlah usah mendidik anak bangsa kita (aku tak dapat peluang dah...huhu...)

juga kepada semua ibubapa dan individu yang menjadi guru secara langsung atau tidak pada anak2.... selamat mendidik ke jalan yang benar....

p/s aku juga berada dalam perjuangan mendidik anak2.... sangat2 mencabar..... Cerita menarik lain

1 Luahan Ikhlas:

Alin Marlini berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehehehehe....mesti ada cikgu yg tgh skodeng sedang senyum2 kambing tu