Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 17 Mei 2012

yeay... dapat dah akhirnya...

salam semua,

ada terbaca status terbaru aku kat facebook? hahaha.... cita-cita tinggi melangit ni....





buat pengetahuan korang aku dah daftar diri untuk hadiri kelas menjahit baju kurung kat kg peramu, kuantan hujung minggu ni.... wah... sangat semangat ok.....dah tua2 baru sibuk nak belajar...

lepas tu dah berangan pulak nak beli kain nak buat baju satu family.... huhu... ntah berjaya tidak ntah.... berangan bebenor....

tapi demi impian yang melangit tu terpaksa aku korbankan cuti 2 hari di hujung minggu dengan anak2 demi untuk mencari ilmu jahitan... doakan la semoga otak aku ni berjaya menerima semua yang akan diajar nanti... sangat tak sabar rasanya...
aku sangat berangan ketika ini nak beli mesin jahit sendiri... jenuh dah asyik meminjam orang punya je....

tapi bukan pasal kelas yang aku nak cerita ni.... pasal mesin jahit tu la..... al kisah.... ada kawan opis ni bercerita pasal mesin jahit yang dibeli.... cerita punya cerita.... aku ter...ajak shah ke kedai tu semalam... dan selepas demo yang memakan masa lebih 1 jam... maka inilah hasilnya.....



hahaha.... terembat satu la pulak....

berangan nak jahit macam2 ni... memula tuala dan lampin anak2 la akan jadi mangsa...hahaha....

p/s buat masa ni.... mesin ni ratu dihatiku.... jangan marah eaaa.... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: