Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 27 Jun 2012

korang makan apa hari ni?

salam semua,

korang makan apa ye hari ni? aku tadi keluar makan dengan suami tersayang... alhamdulillah lauk sedap dan berpatutan jugak la...

total kami makan tadi RM13.80... murah kan?

aku makan... nasi separuh..(faiz, aku cuba diet separuh ni tau...berusaha ko), ikan keli sambal dan sayur bayam masak air...
shah pulak.... nasi putih, asam pedas ikan pari, telur masin, lemak sayur pucuk labu dan sayur campur goreng dan jugak sambal dan ulam....
air kami ambik air sirap 2 gelas...

korang rasa ok tak? tapi memang masakan dia sedap.... lokasi kedai ni kat betul2 sebelah surau kg. lapang apa ntah.... ala surau yang dekat dengan EC Mall tu....kedai tepi sekali pakcik dengan 2 orang perempuan muda...anak dia kot...

gambar aku takde pulak nak tunjuk tapi nak tunjuk gambar  semalam punya lunch..... meh layan...

tarra... triple cheese homemade burger....


kejap ada....


kejap takde....hehe....


p/s ada yg rasa nak gi jengah McDonald???


Cerita menarik lain

1 Luahan Ikhlas:

Faiz berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ita ..aku teringin nak makan beger bakar...