Rabu, 20 Jun 2012

panas la pulak...

salam semua,

kami kat tempat keja tengah kepanasan ni...



mana nak lari ek?


last2 aku duduk gak ngadap laptop ni ngabiskan bateri yang tinggal sikit.... sanggap dah ni...

panas bukan sebab apa pun...cuma elektrik je kena stop pasal TNB nak pasang kabel... ikut notis dari pukul 12 sampai pukul 3 petang... wah... ngantuk dah mata ni menunggu... lepas ni nak solat...pastu tidur...aci tak...? hehe...

tak la...aku ingat nak lepak2 kat luar je la pasal panas dalam bilik ni... tertutup rapat...

ada cadangan tak nak buat apa dalam takde elektrik ni?

p/s nasib baik aku dah selamat pam susu kul 10 lebih tadi...kalau tak harus lencun baju ni karang menunggu kul 3... Cerita menarik lain
This entry was posted in

0 Luahan Ikhlas: