Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 18 Julai 2012

Pada Zaman Dahulu...

salam semua,

ada tak korang layan cerita kartun pada zaman dahulu? aku takde astro jadi aku layan cerita ni kat TV Al-Hijrah.

bagus untuk anak-anak... dulu kita pun dibesarkan dengan cerita-cerita macam ni... mana ada zaman aku dulu cerita kartun yang ganas-ganas macam sekarang ni... habis ganas pun kartun thundercat yang tak bape nak menjadi ganas dia pun.... lagi lebih ganas pun cerita kesatria baja hitam dan gaban... itu pun nak bertukar siap kena cakap... "gaban akan bertukar dalam masa 0.001 saat"... ceh.... nampak noo la kan dia punya gerakan tu lambat...hahaha....

cerita ganas-ganas ni tak bagus untuk perkembangan anak-anak... maka mari lah kita layan Pada Zaman Dahulu.... jom....


semua tekun je dengar sang kancil menipu.... huh tak baik tu....


p/s sebenarnya dengan ummi dia sekali tekun... yang ambik gambar pun ayah ni... hehe...



Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

Faiz berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku pun ada tengokk harituh!!gelak je dengo sama potong kain kahkah kah mmg macam cita yang aku suka la kecik2 dulu
rambut najmi ada style laa..hehehhe

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehe.. ko pun sama? ada cerita sebalik rambut dia tu... nanti ptg aku cite ek..

anitadiana berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

semua fokus ya ita,tengok baik aje...