Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 20 Julai 2012

Selamat Datang Bulan Yang Mulia... Salam Ramadhan buat semua

salam semua,

malam tadi dah sah diumumkan yang umat islam akan menjalani ibadah berpuasa di bulan Ramadhan bermula dari hari sabtu ni 21julai 2012...

maka sempena menyambut ramadhan ni aku nak minta maaf dengan semua yang mengenali... jikalau ada silap dan salah harap lah kiranya sudi dimaafi...



semoga kita semua diberi kesihatan yang baik bagi merebut peluang yang mungkin merupakan ramadhan terakhir bagi kita ini... amin..

p/s nak latih abg long berpuasa.... tadi je bila acah-acah tanya abg long boleh tak makan dan minum siang hari...? tau apa dia jawab... eh... mana saya tahan nanti... Cerita menarik lain

1 Luahan Ikhlas:

anisalya berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

selaamt berpuasa ye dear. sama la. nak ajar kak long berpuasa jugak. setakat bertanya dia akat okay je. tak kisah la kalau dia dapat bertahan sampai pukul 10 pun. nak ajar dia je dulu.