Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 6 Julai 2012

SUKMA Pahang 2012

salam semua,

mulai minggu lepas aku tengok kuantan mula penuh dengan kenderaan kontijen-kontijen sukan malaysia ni....

kuantan pun dah meriah semacam dah aku tengok... kat sana sinun ada pesta jualan... mungkin memanfaatkan kebanjiran orang yang datang ke kuantan sekarang ni...

sukan malaysia tahun ni yang diadakan di pahang bertempat di 3 daerah iaitu Pekan, Kuantan dan Temerloh..

kalau ikutkan berlangsung dari 7hb sampai 16hb julai ni tapi aku tengok dah banyak yang dapat pingat pun... sekarang ni Selangor mendahului di tempat teratas....

aku minat jugak nak jengah-jengah tempat sukan ni kalau takde anak kecik... ni ada anak-anak kecik ni semua aktiviti macam ni kena dihentikan buat sementara waktu... aktiviti menjenguk ke pesta jualan tu boleh la... hehehe... baik punya alasan kan?

ala satu venue ada dekat je dengan rumah pun...nak jeling-jeling gak bila sukan equestrian main... bawak anak-anak tengok kuda ok gak kan?

p/s ramai betul kontijen memenuhi laluan kami balik ke rumah hari-hari untuk menjamu ikan bakar tanjung lumpur...





Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: