Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 4 Julai 2012

Terima kasih semua

salam semua,

apa khabar semua? korang sihat? aku, alhamdulillah masih sihat...

aku nak ucapkan terima kasih pada semua yang sudi doakan mak mertua aku ye..aku doakan juga semoga semua yang mendoakan sejahtera sentiasa hidupnya...amin..

alhamdulillah hari ni mak dah boleh keluar wad dah hari ni.... lega aku dengar berita ni tadi...

rawatan susulan kena sambung kat rumah pulak....

p/s sampai sekarang ni aku agak musykil... rawatan kat hospital ni memang kena tunggu waris tanya ke apa masalah? kalau tak tanya doktor tak boleh bagitau ke? dah tu camana nak tanya kalau setiap kali doktor check waris kena keluar? Cerita menarik lain
This entry was posted in

2 Luahan Ikhlas:

:: Mrs.Eady :: berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alhamdulillah ~

outbound training malang berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
Hargailah hari kemarin,mimpikanlah hari esok, tetapi hiduplah untuk hari ini.,
ditunggu kunjungan baliknya gan .,.