Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 14 Julai 2012

tilawah Al-Quran Antarabangsa dah selesai..

salam semua,

korang dah tidur.... aku tak boleh tidur pulak mlm ni...

tadi dah selamat sesi penyampaian hadiah semua peserta dan pemenang bagi tilawah kali ni... disulami dengan macam-macam adegan yang mencuit hati penonton termasuk kami di rumah ni....

ada yang peluk cium Agong la.... ada yang hampir jatuh pentas la....

apa pun terjadi tahniah diucapkan pada qari dari Malaysia yang berjaya menyandang juara membawa pulang RM40k dan trofi... tak lupa qariah dari Malaysia juga berjaya mendapat tempat ketiga dan membawa pulang RM15k... rezeki orang pandai baca al-quran...alhamdulillah..

p/s syukur dah potong astro...kalau tak tentu susah nak tengok tilawah ni macam tahun yg lepas-lepas...
semangat bulan ramadhan pun makin terasa... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: