Rabu, 29 Ogos 2012

Aku dah kurus!

salam sejahtera semua,

haaaa... apa reaksi anda membaca tajuk di atas?

tak percaya?

cemburu? jeles?

marah?

dengki?

hehehe..... ini bukan cubaan ok... ini betul-betul....

ceritanya aku balik beraya kat johor kan.... dalam raya ke 3 kot aku timbang... hahaha... berat aku  62kg!

mesti ada korang yang cakap eleh... 62kg pun nak bising ke?

jawapan aku kat korang-korang yang bercakap tu.... mestilah pasal berat aku sebelum ni 68kg tau!

nampak tak? penurunan sebanyak 6kg di situ? hahaha...

ini yang buat aku makin bersemangat nak dapatkan berat 55kg aku masa baru kawin dulu....waaa... berjayakah aku dengan kehadiran lemak-lemak degil di perutku ini....waaa...

p/s korang yang jeles tu jangan pulak lepas ni makan bukan-bukan sebab nak kurangkan berat macam aku ye...kalau terpikir jugak camtu... meh baca Entry ni ... Cerita menarik lain

8 Luahan Ikhlas:

:: Mrs.Eady :: berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak jeles tapi kagummmm sb saya dah tak bleh maintain..hehehee...

bersama kak Es berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kurus sebab posa 6 eh ?

Faiz berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak jeles langsung sbb aku pun tak makan sangat la ni, bersenam pun tak sempat & malas

BeRRy MuMMie berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam kenal feel free follow me

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehe..izwa dah kurus pun..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kak es... isshkk.. sedih posa 6 pun x buat lg ni..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mesti ko pun dah kurus skrg kan?

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam kenal!