Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 11 Ogos 2012

Ibu Mengamuk Rempeyek Rosak! Ini kerja gila!

salam sejahtera semua,

haha... bersiaran langsung dari rumah mak aku ha
ri ni... terima kasih la pada korang yang sudi komen kat entry Blueberry Cheesecake tu... nanti-nanti la aku balas ye.. line ni cukup-cukup je nak bagi aku bernafas je ni...

hari ni hati aku pepagi dah panas dah ni...

ni semua sebab BERITA ni la....


KUALA LUMPUR: Berang kuih rempeyek yang baru dibuat untuk hidangan Aidilfitri dirosakkan, seorang ibu membelasah anak sulungnya berusia enam tahun hingga lebam di badan serta berdarah hidung dan mulut.
Dalam kejadian jam 6 petang kelmarin, mangsa bersama adik perempuannya berusia empat tahun berada di rumah bersama ibu mereka manakala bapa mereka keluar bekerja sebagai pemandu bas.
Sumber polis berkata, sejurus pulang ke rumah bapa mangsa mendukung anak lelakinya itu sebelum terkejut apabila mendapati kanak-kanak itu menangis kesakitan.


hangin aku tau.... aku nak je gi jumpa mak budak tu pastu tanya dia.. dia raya pasal apa ye? kalau sebab nak merayakan dia berpuasa selama sebulan...baik tok sah la... pasal bulan ramadhan ni habis pun tak lagi... orang suruh banyakkan amalan ko gi buat pulak benda tak berfaedah belasah anak...

p/s ada orang yang sama pendapat dengan aku? eh kalau rempeyek hancur pun rasa tetap sama kan? Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

Zue AnnaLeeya berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

uishhhh... giler betul mak dia...
rempeyek rosak pon sggup belasah anak gitu skali....
syg rempeyek tuh lbh drp anak sdiri ker???
ntah ape2 jerk...
angin jgk bila baca brita ni...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ko angin.. akak dah mendidih darah dengar tau..