Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 1 Ogos 2012

Penimbang Digital Murah

salam sejahtera semua,



pagi ni tengok iklan kat email.... teruja betul... penimbang murah...

macam senang pulak tu nak guna...

tapi bila fikir-fikir balik timbang yang ada kat rumah tu pun entah bape kali guna terus hati rasa tawar je nak beli....

korang yang rasa nak beli meh la gi SINI ...

p/s ni la masalahnya bila selalu masak-masak main agak-agak je... Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

:: Mrs.Eady :: berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alamakkkk..tak rajin masakk mcm mane nih??

Alin Marlini berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pun dpat..memang berbaloi...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

berbaloi kan? utk org selalu guna la..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak rajin takyah beli dik oii...hehe..