Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 15 Ogos 2012

Popia Pedas dan Kerepek Ubi Pedas Untuk Dijual

salam sejahtera semua,

diharap semua kawan-kawan sihat pagi ni? dah ada yang dalam perjalanan balik kampung ke? awal betul kan? tapi tak hairan la... Ada orang bila bulan puasa ada je alasan nak buat dia tak puasa tapi bila beraya terlebih pulak dari sebulan Syawal yang ada.... untuk apa dia beraya pun kadang-kadang menjadikan tanda tanya kan?....

apa pun pagi ni aku bukan nak bagi ceramah agama tapi nak meniaga...

sorry la kalau ada yang taknak baca.. skip je la...

untuk persediaan korang menyambut tetamu di hari raya ni aku nak promosi 2 jenis kuih tradisional yang best terpilih di antara kilang-kilang yang menjual kerepek di daerah batu pahat dan kluang....

ni dia....


kerepek ubi pedas
dah siap dalam bekas cantik yang selamat ditimbang isinya sahaja sebanyak 1/2 kg++
RM10 sahaja


kuih popiah pedas (ini bukan popiah biasa tapi inti udangnya disira pedas)
dah siap dalam bekas cantik jugak yang selamat ditimbang isinya juga 1/2 kg ++
RM15 sahaja

untuk makluman korang stok yang tinggal tak banyak... ubi pedas tu cuma tinggal 4 balang je lagi... popiah ada 12 balang lagi.... untuk yang berdekatan sila dapatkan sebelum terlambat....

p/s sebenarnya ada satu lagi kerepek bawang pedas yang dah habis dulu....tak sempat nak iklan dah... Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

:: Mrs.Eady :: berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

semoga dipermurahkan rezeki akak sekeluarga lagi,amin ~

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

amin..