Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 21 September 2012

adik dah besar...

salam sejahtera semua,

dah gi solat? belum? gi solat dulu... pastu singgah sini balik ye?

nak cerita pasal adik husna pulak hari ni...

adik dah makin besar dan pandai macam-macam...

2-3 hari ni kesihatan tak menentu je... dia asyik dedar-dedar je badan dia... nak tumbuh gigi dan selsema sekali....

gigi taring kot nak tumbuh....nampak merah dah kat gusi dia tu....

sekarang ni adik husna dah pandai nak memapah...memana tempat dia nak try... letih kita mengawalnya...



dah pandai duduk juga...



comel kan?

p/s abg long kata bila adik dah boleh jalan kita kena panggil dia kakak pasal dia dah besar.... adakah itu tandanya dia nak adik lagi? kwang...kwang..kwang..... Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas: