Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 29 September 2012

Bubur Cha-cha ke Pengat Keledek Ni?

Salam sejahtera semua,

Korang tengah buat apa tu...? Aku tengah bersantai dengan anak-anak ni...senyap bebudak ni tengok cerita sayang ika kat tv1...

Eh bukan tu yang aku nak cerita...tapi pasal makanan yang aku buat pagi ni...
Untuk sarapan tadi aku masak mee goreng basah je..janji perut kenyang kan..

pastu semalam aku ada beli keledek, berangan nak buat pengat...
Jadi masa buat sarapan tadi lagi aku dah sibuk rebus keledek..sagu...pastu sambil siapkan pengat ni...beria sangat nak makan tapi sibuk dengan anak-anak tadi tahan dulu niat nak makan...

Buat pengetahuan korang...ni pertama kali aku buat pengat ni...tapi hasilnya...hehe...not bad...puji diri sendiri la pulak...

Untuk korang meh layan gambar je la ye...hehe...



p/s berangan nak buat blueberry buttercake...agak-agak jadi tak? Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: