Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 18 September 2012

cuba teka...

salam sejahtera semua.

apa yang tak kena dengan gambar ni?

meh teka meh...

p/s kesian anak aku... kena gigih ajar dia lagi ni...



Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

mamapp berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

no 5 dan 9 dia terbalik laa.. hehe soo cute

Faiz berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehhe anak sedara aku pun camtu ita dulu, sampai aku rasa nak tergelak beria2..ada beberapa la, rasanya banyak gak walaupun dah ada contoh

takpa, nanti elok lah tuh insyaallah

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cute ko kata adak?... huhu... aku dah susah hati takut dia autisme ke apa ni... dah la sebelum tu dia tulis Z pun terbalik...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sebelum tu aku risau dan susah hati faiz... last2 aku tulis dan suruh dia ikut apa aku tulis... sah memang dia keliru je tu... fuhhh lega ko..