Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 25 September 2012

Dah mula berhasil!

Salam sejahtera semua,

Tanaman cendawan dah mula berhasil....hehe...

Ingat tak hari tu aku kata kena tunggu sampai 10 hari baru leh bukak tutup dia?

Tapi disebabkan rasa tak sabar maka aku bukak tadi...

Yang lawaknya sebab aku geli geleman tengok tunas cendawan tu aku tutup balik dan suruh shah bukak pulak...hehe.. gila ko meremang bulu roma aku ni tau!

P/s tapi sempat lak snap gambar nak tunjuk kat korang ;)



Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: