Follow my blog with Bloglovin

Ahad, 23 September 2012

Kuih bakar lagi...

Salam sejahtera semua,

Hujan-hujan ni best buat makanan kan? Ke best makan-makan....? Eh? ;)

Kali ni aku buat kuih bakar lagi...tapi kali ni aku try tukar santan segar pada santan kotak...dah itu je pun yang ada kat umah ni...

Biasalah la kan kalau tak cuba-cuba bukan ita namanya...

Tapi pendapat aku la...mungkin ini kuih kampung maka tak sesuai langsung la letak santan kotak ok...sangat tak sedap rasanya...takde rasa lemak langsung...untk cubaan lain kali mesti pakai santan segar ok..

Jom layan gambar...

P/s baru bangun tido ni...konon tidokan anak..dengan ummi dia sekali tertido..carik nasi lak lapo...



Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: